İSTANBUL’DAKİ HAYATIM

İSTANBUL’DAKİ HAYATIM

Ստամբուլյան կյանքս

Benim adım Judie. Ben İtalya’dan geliyorum. Şimdi Türkiye’de yaşıyorum. İstanbul’da bir
yurtt a kalıyorum. Türkçe kursuna gidiyorum. Her sabah erkenden kalkıyorum. Duş alıyorum,
hazırlanıyorum, kahvaltı yapıyorum ve kursa gidiyorum.

Իմ անունը Ջուդի է։ Ես ապրում եմ Իտալիայում։ Իսկ հիմա բնակվում եմ Թուրքայում։ Մեկ տարի է ինչ ես ապրում եմ Ստամբուլում։ Թուրքիայում ես կուրսերի եմ գնում։ Ես առավոտները շուտ եմ արթնանում։ Դուշ ընդունում, պատրաստվում, նախաճաշու և գնում եմ դասի։

Sınıfı mda farklı ülkelerden öğrenciler var. Onlar ile dersten önce buluşuyoruz. Beraber kanti nde çay veya kanti ndeiçiyoruz. Sonra sınıfa gidiyoruz. Öğretmen önce bizimle sohbet ediyor
sonra derse başlıyor. Hepimiz çok çalışıyoruz ve çok kolay Türkçe öğreniyoruz.

Իմ դասարանում կան սովորողներ տարբեր երկներից։ Մենք երկուսս հանդիպում ենք մինչև դասերի սկսելը։ Մենք ճաշարանում թեյ ենք խմում։ Իսկ հետո գնում ենք դասի։ Ուսուցչի հետ զրուցում ենք հետո անցնում դասի։ Բոլորս շատ ենք աշխատում և շատ արագ ենք Թուրքերեն սովորում։

Hafta sonu hepimiz İstanbul’da geziyoruz. Biz filmlerden çok hoşlanıyoruz. Sık sık sinemaya
ya da tiyatroya gidiyoruz. Bazen bir lokantaya gidiyoruz. Orada kebap veya döner yiyoruz ve
sohbet ediyoruz. Bazen de Kapalıçarşı’da alışveriş yapıyoruz. Arkadaşlarımıza ve ailemize hediyeler alıyoruz. Akşamları internete giriyorum. Ailem ile internett e konuşuyorum. Türkiye’de
günlerim çok güzel geçiyor.

Ամեն շաբաթվա վերջ մենք բոլորս հավաքվում ենք Ստամբուլում։ Մենք ֆիլմեր շատ ենք սիրում։ Մեկ մեկ կինոթատրոնի փոխարեն թատրոն ենք գնում։ Երբեմն ռեստորան ենք գնում։ Հիմնականում քաբաբ կամ դոներ ենք ուտում և զրուցում։ Երբեմն փակ շուկա առեվտրի ենք գնում։ Մեր ընկերների և ընտանիքին նվերներ ենք գնում։ Երեկոյան ինտերնետով ենք մտնում։ Ընտանիքի հետ ենք շբվում ինտերնետով։ Իմ օրերը Թուրքիայում շատ լավ են անցնում։

Оставьте комментарий